Translate

torsdag 3 november 2011

Snacka om att vara i himmelriket!

Ja, det kan man säga att man är när man går omkring inne på Himlen runt hörnet inne i stan. Jag känner direkt när jag kommer innanför dörrana att jag får världens lyckorus, tills jag sedan inser att Emma, du kan inte köpa allt. Kanske något.. Ibland. Nämen, visst är det konstigt att man kan bli så otroligt glad över sakliga ting? För det är ju bara saker..

Dom hade nu tagit fram julgrejorna och även fått hem jätte mycke som var nytt. Lånade några bilder från deras blogg.







Jag köpte igår en schablon med bokstäver och även tre krokar som jag ska ha till hallen. Jag ska byta ut krokarna till där Moa och Rasmus hänger av sig sina kläder, och sedan ska jag måla dit deras namn ovanför. Tror det blir himla bra, när det är klart.



 Schablon 95kr                                           Krok 39kr/st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar