Translate

fredag 4 november 2011

Härligt med helg!

Känns så skönt att det är fredag idag! Och riktigt lycklig blir man då det varken är älgjakt eller någon jädrans 30års fest som tar upp hela helgen. Haha! Eftersom Niklas har jobbar eftermiddag så är han ledig idag, så vi får en lång och mysig helg tillsammans.
   När Niklas har vaknat ska jag gå ut på en långpromiss ute i skolbacksskogen. Både igår och i onsdags var jag ute och gick på morgonen, och det är så skönt. Bara man kommer iväg så mår man mycket bättre efteråt, men jag har haft så lätt att dra till med någon ursäkt varför jag inte kan gå. Har inte tid, inte ork, för kallt, för varmt, för ont o.s.v. Men nu är det slut med de. Ibland kanske man inte kan gå i mer än 20-30 minuter, men det är väl bättre än inget? Men idag har jag tid och ork med en timme, hoppas jag.


Här kommer lite heminredning
från H&M
Påslakanset i rosa 299kr

Gammaldags prynadskudde 149kr

Rött förkläde med vita prickar 149kr

Kudde av rosa rosor 99kr

Gardinlängd lantlig 249kr

Duschdrapperi muffins 149kr

Julpåse stor 179kr

Rosa tygpåse 79.50kr

Rosa och blommiga förvaringskorgar i tyg 49.50kr

Löpare i linne 149kr

Handuk i rosa med vita prickar 49.50kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar