Translate

onsdag 2 november 2011

Då var det glöggat!

På förmiddan åkte jag in till stan eftersom jag hade lite ärenden att göra. Passade även på att kika in till Himlen runt hörnet en sväng, eftersom jag inte hade varit där på säkert två månader.. Som vanligt vill man ju ba svimmå när man kliver in genom dörrarna till denna fantastiska inredningsaffär. Jag älskar ALLT som finns där! Men, mer om affärn och mina inköp får det bli i morgon.
   Efter jag hade hämtat Moa från Stacken så kom Helena och barnen på en fika. Som jag skrivit tidigare så är det så himla roligt att ha sånna trevliga människor till grannar, att bara kunna komma förbi på en kopp och surra en liten stund tycker jag är toppen.
   Fick även senare mot kvällen mer besök, och den här gången var det Sandra. Hon kom på Bredbyn tidigare ikväll och ska sova på backen två dagar nu uppe hos svärmor. Barnen älskar när hon kommer, ja, vi också för den delen. =) Vi surrade och drack den första glöggen för iår! Så GÖTT! Tro hur många flaskor glögg de går åt innan det ens är advent?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar