Translate

torsdag 17 november 2011

Presentkort på Country by mail

Va de känns jobbigt att stiga upp så tidigt på morgonen och att det sedan är så mörk så länge. De går mycke bättre under sommaren då det är ljust då man vaknar.
   Torsdag idag och vi har inget speciellt inplanerat, och de känns faktiskt skönt. Har varit någonting nu flera dagar i rad. Ja, förutom att röja och städa här hemma förstås, annars blir de lugnt.
   Kom på igår att när jag fyllde år så fick jag ett presentkort av min vän Anna H på Country by mail, så jag tänkte att jag skulle försöka utnyttja de. Var inne på deras sida och kollade, och som vanligt är det ju liiite svårt för mig att bestämma mig för vad jag vill ha. Men jag funderar på något av det här:

Affisch Franskt dokument 120x85cm 295kr
Julkula i fattigmanssilver 29kr

Matta Notre Dame, 70x140cm 349kr

Schablon siffror 395kr

Får kanske fundera över dagen, eller helgen. Nu ska barnen och jag käka lite gröt innan det är dags för att skjutsa Moa till Stacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar