Translate

onsdag 16 november 2011

Julpaketsutlämning och andra snabbvisiter.

Åkte ner till stan idag med kartongerna som ska skickas med Hoppets stjärna, vilket gick smidigt och bra. Åkte sedan vidare en sväng på Arac för att se om jag kunde bestämma mig för vilka advensstakar vi ska köpa till vardagsrummet, men de gick inte. Får fundera ett tag till tills nästa gång vi åker in till staden. Svängde sedan förbi min kära vän Anna Öberg, herreguuuuuses säger jag bara, det har varit så mycket nu att jag inte ens hunnit varit dit tidigare och sett deras son Hugo. Och han var så otroligt söt! Vi bestämde oss för att ses någon dag nästa vecka, när de finns mera tid för surrning och kaffedrickande. Brände sedan också förbi hos Frida på en kopp kaffe innan jag åkte hem för att plocka upp lill Mois på dagis. En hektisk förmiddag! Men bara roligt..
   Har funderat mycke på det här med Rasmus byxor som han ska få, undrar hur de ska gå och hur det kommer att bli. Säkert kommer allt gå bra, men ändå funderar man ju en del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar