Translate

tisdag 22 november 2011

På stan med Mois

Igår åkte jag och Moa till stan på eftermiddan. Vi var först på Arac och köpte elljusstakar, de blev inte dom jag egentligen ville ha eftersom jag tyckte de skulle blivit lite för dyrt. Men, dom som jag köpte duger alldeles utmärkt ändå. Röd och fyrarmad, format som ett hjärta.
   Sedan gick vi på stan och köpte lite presenter till vänner som snart fyller år, sedan köpte vi oss en korv och innan vi åkte hem för kvällen så fikade vi också. Mycket mysigt. Moa var hur duktig som helst, såklart blev hennes ben lite trötta mot slutet, men de är ju inte så konstigt.

Köpte lite julkläder till barnen. Tunikan från H&M 179kr och skjortan från Lindex 179kr.
Köpte hjärtat och polkagrisen från Åhlens, tänkt att ha i min ljuskrona som jag ska göra i morgon
på pysselkvällen.

Idag har vi varit på bånstugan och snart ska jag gå ner med vagnen och hämta Moa. Rasmus ligger ute och sover just nu så jag ska väl passa på att röja lite.
   Ikväll ska jag försöka göra lite advent här hemma och eventuellt ska jag och Maggan ner på gymmet. Har tänkt att satsa på Beach 2012 den här gången, tro om de lyckas för en gångs skull?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar