Translate

lördag 17 september 2011

Turkosa drömmar

Som ni kanske märker kan jag sitta och drömma mig bort i diverse inredning som jag bara önskade att jag hade. Att titta runt på olika sidor och bilder får mig att inspireras...

Turkost skåp
Hur fint som helst


Turkos, prickig mugg
Skitfrän turkos cykel

En vattenkanna i turkos


Ett gammalt skåp som målats i turkos

Blommiga, turkosa förvaringslådor
Vill absolut ha den här turkosa stolen att ställa ute vid
äppelträdet på gården


Turkos fågelhålk att ha på altanen

Ett turkost bord i stål

Turkos lampa




Strax efter rosa så kommer turkos på min topplista av färger och visst är färgen för underbar.

Imorse badade jag och lillprinsen i badkaret, vilket var riktigt skönt.
Snart ska vi äta lunch och lyssna på melodikrysset, för att sedan vila en stund tillsammans. På eftermiddagen ska jag hämta Moa i Skorped och vi ska även ut i skogen och plocka lite enris och mossa inför höstens dekorationer ute. Mysigt!

1 kommentar:

  1. Hej. Är det dina skåp eller skåp som du sett i butik mm? Är något till salu? Söker ett gammalt skåp....

    SvaraRadera