Translate

fredag 11 november 2011

11-11-11 - Idag händer det!

Va härligt att det är fredag idag, de betyder att det närmar sig helg.
Idag är det den 11-11-11, läste i tidningen att det är många per runt om i landet som ska vigas idag. Kommer ihåg när Moa föddes, 08-08-08, så tror jag de var rekord många som förlovade sig. Hade vi vid det tillfället bodd i Stockholm så hade Moa fått gratis inträde till Gröna Lund för resten av livet, jädrans också! Varför kunde dom inte ha någonting sådant här uppe?
  Nämen, idag ska de ske. Ska försöka röja bort alla kläder inne i Rasmus rum så att man sedan kan börja med förarbetet, innan de ska målas och tapetseras. Jag tror jag har bestämt nu för hur de ska se ut. En vägg ska tapetseras, och jag tror det blir stjärnonrna från Boråstapeter New Classic. Sedan målar jag resterande väggar i grått, samma färg som i stjärnorna.

New Classic från Boråstapeter

Lånade den här bilden av en tjej på styleroom.
Men den här tapeten vill jag ha på en av väggarna

Jag tror det kommer bli riktigt fint. Och nu när jag har målat fönstet i vitt i sommar så är det bara att köra igång. Ska se om jag kommer mig upp till Nordemans för att beställa tapeten och köpa färgen...
   Var ju igår till stan för att handla till Julpaketen och jag hann köpa det mesta. Lite kvar som jag kan gå ner på byn för att köpa. Var sedan till Frida och hade världens göttar kväll. Kex med ost, exotiska frukter och vit & mörk choklasmousse, kan de bli bättre? Såg filmen som inte var allt för bra, och som vanigt med skräckfilmer kommer det en å en annan skrattattack. Haha...
   1½ av 5 möjliga till Blair witch project 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar