Translate

måndag 7 november 2011

Överallt och ingenstans!

Guu vad lillskrutt ta knäcken på mig. Han är verkligen överallt och ingenstans. Nu när han också springer fram så hinner jag knappt med honom. Ena stunden sitter han på bordet, andra stund uppe på byrån, och till den tredje har han slagit på spisen i köket. Jag vågar knappt gå på toan utan att ta honom med mig.
   Idag startar en ny vecka, och vi har inget speciellt inplanerat. Vi ska väl på bånstugan i morgon, och sedan tänkte jag att vi skulle hinna träffa Frida och Vilda också. Men, förutom de så är det lugnt. Eller just ja, jag måste röja inne på Rasmus rum. De är fullt av urvuxna kläder från barnen som jag håller på sortera upp. Ett måste att göra eftersom vi bestämt att göra klart Rasmus rum innan jul.
   Brukar alltid äta gröt på morgonen, men idag lyxade jag till det med fil, musli och hallon. Mums..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar