Translate

fredag 25 november 2011

Sista knycken innan söndag...

Som vanligt när det är fredag så känns det ju sååå bra. Snart har Niklas helg! Men, idag skulle dom ha kamsfest efter jobbet, så han är nog inte hemma förnst sent ikväll.
   Idag ska jag och barnen åka och hälsa på Anna, Alice och Hugo. Har varken hunnit med att uppvakta Hugos födelse eller Alice på födelsedagen, så lite får man ju skämmas. Men, bättre sent än aldrig heter det väl?

På söndag är det första advent, så jag tror helgen blir bara full av massa mys. Har inte riktigt gjort färdigt allt hemma, de fattas fortfarande några adventsljusstakar och stjärnor i fönstren och än har jag inte bytt gardinerna i köket. Sedan tänkte jag att vi skulle baka pepparkakor och eventuellt lussebullar.
   På lördag ska de skyltas nere på byn och sedan tror jag de också var julmarknad i Billsta så det har man ju lust att fara på. En hel del glöggande och julmusik lär det ju också bli, så bara mys! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar