Translate

onsdag 23 november 2011

Advent i Moas fönster & ikväll pysselverkstan!

Igår efter att Niklas kommit hem så gjorde jag advent inne på Moas rum och sedan bytte jag gardiner inne i Rasmus rum. Tog även ÄNTLIGEN tag i alla kläder som barnen vuxit ur så jag är snart färdig, tänkte jag skulle hinna färdigt nu på morgonen, om jag får för Rasmus förstås.

Moas rum
Hissgardin med hjärtan & en vit julstjärna

De blev inge gymmande för mig och Maggan, utan vi var bägge fullt upp i olika advenstbestyr, men på torsdag ska de tränas. Och inga undanflykter...
   Ikväll är vår första kväll för pysselverkstan, ska bli riktigt roligt. Ska försöka både hinna en ljuskrona och en krans till dörren, men det är inte säkert att jag fixa någonting av de. Vi får se. =) Ska senare ikväll eller imorgon lägga upp lite bilder från vår pysselkväll.
   Förresten så var de dom här adventsljuststakarna som jag köpte, dom e verkligen fina, men hade man inte behövt bry sig om plånboka så hade det blivit några andra...

Elljusstake Nusnäs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar