Translate

onsdag 30 november 2011

Julhandlar - hemma

Fick ett tisp av min syster att gå in på denna hemsida för att hitta julklappar till barnen, Lekmer, och där fanns oroligt mycke. Leksaker, inredning och kläder. Perfekt! Och frakten var inte alls dyr, 49kr. Har redan hittat en hel del, men jag är inte färdig än. Känns ganska skönt att inte behöva stressa allt för mycket på stan nu sedan.

På fredag har vi kärringfest hos Frida & Per i Själand. Alla som är med i "Damernas" ska dit tillsammans med respektive för en liten fest. De blir mat, julklappsleken och Sing star. Blir säkert kanon kul. Men, för oss styper de lite i barnvakten, som ännu saknas. Så i värsta fall får Niklas stanna hemma med dem och jag får fara själv, tråkigt nog.

Har så himlarns ont i nacken och ryggen idag så jag vet inte vart jag ska he mig. Drar jag in djupa andetag så gör det ännu ondare. Hoppas att de går över snart, för de blir då ingen vila med två busfrön här hemma tills efter åtta nån gång ikväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar