Translate

fredag 19 augusti 2011

Mitt drömkök...

Åh, asså de är inte lätt att vara föräldraledig och bara gå här hemma och se ALLT som man skulle vilja göra om... Kanske inte just nu, men om några år så vill jag göra om vårat kök. Och såklart ska de gå i den lantliga stilen med mycke, mycke vitt. Och lite rosa och turkost förstås.. 
   Jag är ganska säker på hur ska se ut, med planlösning, luckor och inredning... Och de kommer att bli så bra! Nu när den dagen kommer..

Lantligt kök där det mesta går i vitt.
Helst vill jag ha en vedspis och ett hörnskafferi som man kan gå in i..



Hörnskafferi från A touch of Sweden
Ett snyggt gammalt trägolv, och som de hära med text på

Varför inte ha rosa tapet med blommor på, hur gulligt som helst
(Om Niklas går med på det förstås)

Den här byrån eller skänken från Himlen runt hörnet skulle jag vilja ha

Även det här vitrinskåpet från Mio, som jag faktiskt har börjat spara till.
Kostar dock bara si sådär 13-14 tusen..


 
Och hur snyggt skulle de inte vara att ha dessa rosa köksmaskiner..
Då gör de ju absolut inget om de ligger framme på bänken eller inte..




De går ju bra att drömma,
men en dag får jag mitt drömkök!




1 kommentar:

  1. Har varit här och kikat in ibland. Men nu ger jag mig till känna :-) Håller med om det där med drömmar och flräldraledigt. Men drömma är ju också roligt!

    SvaraRadera