Translate

fredag 27 januari 2012

Två är bättre än en...

Igår så fick Rasmus hem sina andra byxor, skönt för mig med ett ombyte så inte man måste tvätta dem varje dag. Bara varannan..

Rasmus specialsydda brallor

Fick också hem mitt presentkort från Byggmax igår, eller två presentkort vare, så nu är det bara att bege sig till stan och köpa golvet till Rasmus rum. Peeeerfeekt!
   Sista helgen som mammaledig. Då ska vi passa på att åka till Paradisbadet imorgon, tillsammans med mina föräldrar och min systers familj. Tycker faktiskt själv att de ska bli jätteroligt. Moa älskar att vara där och för Rasmus blir det första gången, men jag vet att han också kommer att älska det.
   Sista dagen av inskolningen för Rasmus idag med. Niklas som skulle till tandläkaren nu på morgonen fick lämna honom vid halv åtta, sedan ska vi inte hämta honom förrän vid tre. Så med hjälp av Mois ska jag nu fortsätta tapetsera, få se hur långt jag orkar idag. Ska även städa lite inför helgen och tvätta bort all tvätt, så vi kan ha fredagsmys i lugn och ro till kvällen.

Mysig fredag allaihop.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar