Translate

måndag 23 januari 2012

Byggla - Byggmax

För några dagar sedan blev jag kontaktad av en kvinna som jobbar på Byggla.se som drivs av Byggmax. Byggla är ett forum för alla hemmafixare runt om i landet, både för de lite mer erfarna fixare men också för alla nybörjare. Ett forum där man kan få smarta ideer och enkla tips, men också där man själv kan dela med sig av sina kunskaper.
   Du kan själv starta upp ett projekt på din sida på Byggla, eller varför inte starta upp en diskussion om något du undrar eller funderar kring. Kanske får du goda råd eller svar på det du undrade fortare än du kunnat ana. Eller så kanske du själv hamnar i en diskussion som du kan bidra något med av dina kunskaper.

Gå gärna in på deras hemsida och kika: www.byggla.se

Kvinnan som kontaktade mig hade sett på bloggen att jag höll på renovera ett rum, och undrade då om jag inte hade lust att lägga ut på deras hemsida om hur jag gick till väga med allt. Om jag hade några smarta knep och tips som jag skulle kunna dela med mig av.
   Jag tyckte det var jätteroligt att hon hörde av sig så de ville jag mer än gärna göra. Och som ett litet tack för det så skulle jag få ett presentkort på Byggmax. Jisses asså. =)

Så nu finns mitt projekt, Rasmus rum, på Byggla - Emmas projekt

1 kommentar: