Translate

onsdag 25 januari 2012

En vecka kvar...

... tills jag återgår till jobbet

Nu är det bara till att räkna ner dagarna innan det är dags för mig att börja en ny vardag med jobb och dagis. Har varit hemma nu i över 1½ år, herreguses alltså vad tiden rusat iväg. Jag hoppas och vill nu att de ska gå bra både för mig på jobbet och för barnen på förskolan.

Mor kom igår och låg över tills idag. Roligt att få ha lite sällskap på kvällen när Niklas jobbar eftermiddag. Och såklart var barnen överlyckliga att ha hon här. =)
   Idag ska Rasmus på sin tredje inskolningsdag, och då ska han vara själv i ca två timmar. Tror att jag då ska lägga mig och vila en stund. Sedan efter att jag hämtat honom och då det är hans tur att vila, så måste jag passa på att göra klart och städa i rummet innan jag ska börja tapetsera imorgon.

Ikväll tror jag att Sandra skulle komma hem till backen.. Hoppas, hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar