Translate

måndag 23 januari 2012

Älskar våra nya glas

Måndagmorgon igen och helgen är över för den här gången, typiskt.
Igårkväll putsade jag Rasmus väggar och spacklade på ett lager till. Fanken va tråkigt det är när man får göra om och om igen, men bättre det än att det inte blir riktigt gjord. Jag får se om jag hinner putsa och slipa idag igen innan Niklas åker på jobbet så jag får börja tapetsera snart. Ska förresten hämta tapeterna senare idag, då vi var insnöade hela fredagen.

I lördags då vi var på Ikea köpte jag nya glas. Har haft våra sen vi flyttade tillsammans för snart nio år sedan, så de var verkligen på tiden för nya. Hittade percis sådana jag ville ha, riktigt fina, och billiga!

Glas på fot från Ikea, 9kr/st

Var sedan in en sväng på Panduro och köpte lite tygbitar och färg. Tyget ska jag ha till att sy vimplar som Rasmus ska ha på sitt rum och färgen till att måla i siffrorna på tapeten.

Tilda tyg från Panduro

Turkos hobbylack

Längar tills jag får sätta igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar