Translate

fredag 27 januari 2012

Tapetsering KLART!

Efter städning och tvättning började jag tapetsera igen i Rasmus rum, och hann till och med bli klar innan Rasmus kom hem vid tre. Skönt att det nu är klart. Jäklades dock lite idag, men efter några små kråkor så ordnade det till sig tillslut.

Fondvägg med siffror och ugglor, resterande väggar gråa.
Bättre bilder kommer sedan jag röjt lite. ;)

Det hade gått bra för lillskrutten idag med, så nu är han inskolad och klar. Moa tyckte att de var ganska skönt att vara hemma utan Rasmus.. -Mamma, de ganska tyst när inte Rafsrufs är här, och jag kan måla alldeles själv.. Är Rafsrufs här så ska han bara ta och ta och ta..
   Fredagsmys med som vanligt tacos och godis. Och som vanligt somnar alla förutom jag vid åtta.. Lugnt och skönt. Men imorgon därimot blir det fullt ös på paradisbadet, så bäst att jag tar och börjar leta åt allas badkläder nu.
   Nattinatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar