Translate

torsdag 19 januari 2012

Personlig tavla..

Usch vad jag e less på snön nu, det räcker! Eftersom jag blev tvungen att skotta i nästan 45minuter imorse innan jag kunde backa ut bilen så blev vi försenade till Rasmus inskolning. Men det gick jättebra ändå. Precis som här hemma var han överallt och ingenstans. Han kommer trivas. =)
   Senare när Rasmus vilade under dagen passade jag på att måla taket i hans rum. Fy va tråkigt och lite småjobbigt göra, så tur för mig att hans rum inte är så stort. Hann precis färdigt då lillskrutten hade bestämt att han sussat klart.
   Hittade två sidor idag på nätet där man kan beställa personliga tavlor, hur roligt som helst! Har tänkt skicka efter en var till barnen, men har lite svårt att välja.

Här är några exempel från
Formeli
Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden


Klicka för att stänga bilden


Och här är några från





En rolig sak som man även skulle kunna ge bort till någon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar