Translate

måndag 16 januari 2012

Inspiration



Igårkväll var jag inne på Styleroom får att få lite inspiration till Rasmus rum, och till en massa annat också. Brukar gå in dit lite nu och då för att kika på olika album. Men, ibland funderar jag lite..
Många som gillar samma stil som jag, den lantliga med mycke vitt, att man ens kan ha så städat, rent och i ordning? De måste bara vara för bilden.. Eller? Hos oss är det ständigt kaos och många saker kan jag inte ens ha framma eftersom lilleman troligtvis hett sönder de på ett eller annat sätt. Har dom inte barn? Eller kanske dom har riktig pli på dom..
Många barnrum som lagts ut på Styleroom är jättefina, men, ser inte alls så lekvänliga ut. Det är mer som ett rum som inte ska röras. Hade jag haft så "fina" detljer och inredning på Rasmus rum, som några har ,så hade det varit mos av dem innan man hunnit blinka. Men, dom barnen kanske inte är som Rasmus.. Haha.
Hur som helst, idag ska jag åka och beställa tapeter till lillskruttens rum. Nu ska det bli av. JAG VET, jag har sagt det förr, men nu jädrans. Ska ikväll börja ta bort lister och ta bort gammal tapet, så jag får väl se hur långt jag hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar