Translate

måndag 9 januari 2012

Äntligen har de kommit!

Rasmus byxor har nu kommit till Ö-viks sjukhus, efter nästan två månaders väntan. Tycker att det är tragiskt att de ska kunna ta så lång tid när han behöver dem så fort som möjligt. Så nu ska vi in till stan på torsdag för att träffa vår nya arbetsterapeut och så hon ser att byxorna sitter som de ska på honom.

Nu är helgerna över och det är bara tre veckor tills jag börjar jobba igen. Jag längtar tills man kommit in i jobb- och dagisrutinerna, så man får vardagen att funka bra. Lite gruvsamt som sagt, men de ska nog bli bra trots allt.

Köpte mig en ny tidning av Drömhem & trädgård i helgen, den passar verkligen mig som handen i handsken. När jag fyller år önskar jag mig den i premunation. Har haft den tidigare men då jag blev mammaledig med Rasmus tycktes pengarna gå till annat.

1 kommentar:

  1. Ja att de ska ta sån tid?! Men äntligen! Hoppas han vänjer sig med dom fort, så han slipper mer elände!
    Fina bilder du lagt upp på det gångna året.
    Kram

    SvaraRadera