Translate

onsdag 18 januari 2012

Så fortsatte onsdagen...

Dagen har varit väldigt lugn, förutom en del samtal och sms angående mitt skrivande i tidningen. Dom som hört av sig är vänner och arbetskompisar, som tycker att det var bra det jag skrev. Tack så mycket för ni hört av er. Men säkert är det också en del som tycker att jag bara klagar, och menar att det finns värre saker att skriva om. Och det gör det, verkligen. Men samtidigt, ibland måste man få klaga. Även om det handlar om små skitsaker eller om större, viktigare saker så måste man få uttrycka sig. Jag tror också, håller man allt inom sig kommer man ingen stans heller. Sedan kanske man inte ska ösa galla om allt som går emot en eller inte är som man tycker, då blir det nog bara jobbigt och väldigt ledsamt hela tiden. En balans där i mellan blir nog allt bäst!

Medan Rasmus sovde mitt på dagen passade jag även på att vila, och läste en tidning som jag glömt bort att jag köpt. En bilaga som man kunde köpa till med Expressen, Leva & Bo. Köper annars alltid Aftonbladet om det är så att jag köper kvälltidningen, men den här gången fick de bli konkurrenten.


Bilagan Leva & Bo


Ikväll ska jag på Käärringträff hos Linn  i Skorped. Ska bli superroligt att se alla tjejerna igen efter 2-3 månaders uppehåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar