Translate

tisdag 31 januari 2012

Hipp hipp hurra för bästa Suss..

... som idag fyller år!



Igår var det skräckfilmskväll hos Frida, och vi såg Paranormal activity 2. Lite trög i början men efter ett tag började läskiga saker att hända. Får av mig 3/5 poäng, klart sevärd närmare sagt. Blev bjuden också på hemgjorda chokladbollar och K´s daimtårta, inte fy skam alltså.

Tisdag idag, vilket betyder min sista dag som mammaledig med Rasmus. Känner att jag får riktig ångest just nu.. Nästan lite panik att jag ska börja jobba igen. Har jag tagit vara på tiden som mammaledig? Både ja och nej. Därför känner jag lite blandade känslor idag..
   Men idag ska i allafall jag och barnen fara på Bånstugan, och senare i eftermiddag/ till kvällen så åker vi ner och firar Suss som fyller år. Blir nog en bra dag ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar