Translate

onsdag 4 januari 2012

Bilder från vårt 2011

Till en början hade jag över tvåhundra bilder..
Sedan blev det hundra..
Sen femtio, och till sist dessa.


Kärlek

Mera kärlek

Moas nya intresse, pimpling

Vackra och sköna dagar

Underbara tulpaner

Pistvakt
Äntligen fick jag se dem i Lycksele

Våren kommer med tussilago

Vår vår vååår

Bästa tjejen i världen

Dripp dropp, dripp dropp

Moa hjälper mig plantera årests blommor

Rosa pelargoner är de bästa jag vet

Lika så pioner
Pelargon

Vårt smultronställe

Glassigt värre

Rasmus älskar att bada, vilket blev typ varje dag

Lillstugans loppis
Kommer igen i sommar

Husvagnssemester i Lycksele

Moa plockade ofta smultron från vårt land

Många mysiga kvällar på altan
Var till Stockholm två gånger
och fick möjligheten att besöka den så fina butiken
Syster Lycklig

Gött me glass

Diesel & Figgaro
Alltid tillsammans

Vår prinsessa blir 3år
 
Var ner till Gbg för att umgås med mina fina vänner


20 år sedan min bror omkom

Älskade vännen fyllde 1år

Rasmus var med om olyckan

Det går mot hösten

Disig novembermorg

Börjar mitt adventsmys redan i november

Nu kommer vintern

Pysselverkstan startar med att
göra en ljuskrona

Dörrkransen

Bakning i massor inför julen

Rafsrufs

Mois

Årets julgran


Haha, har så otroligt mycke bilder från 2011 så det är inte sant!
På ALLT!
På Moa, Rasmus, alla våra vänner, strån i gräsmattan, kottar och barr,
  kjedan på gungan i lekparken, inredning, ja allt.
Jag tänkte, jag kan väl inte gå igenom alla bilder bara för att välja ut några
till bloggen, eftersom de handlar om ca 2500 kort på ett år.
Så dessa kort blev det, en liten sumering av vårt 2011.


2 kommentarer:

  1. Kul... alltid roligt med bilder.

    SvaraRadera
  2. Oh! Jag visste inte att SysterLycklig fanns som butik, jag brukar hänga på deras hemsida och sukta efter fint porslin :-)

    SvaraRadera