Translate

tisdag 10 januari 2012

Då var det färdigt...

Att jag måste byta avdelning. Eller måste och måste, vill jag gå ner i tid och behålla mina helger för att fortsätta kunna umgås med mina närmaste så ja, då måste jag de. Känner mig faktiskt jätteledsen för att jag inte får stanna kvar på min avdelning där jag trivs så bra. Jag har kämpat för att kunna få fortsätta där, men de hjälps inte. Nä, jag vill bara dra täcket över huvudet... Det är nog jobbigt att gå tillbaka till arbetet, tycker jag, när man varit hemma så lång tid. Och nu får jag inte ens gå tillbaka till min avdelning.
Mycket ledsamt..

2 kommentarer:

  1. Huvva då!
    Inge roligt, hoppas du kommer trivas lika bra där efter ett tag.

    När ska du börja jobba?

    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Trist! Förstår att det är nog gruvsamt ändå. Själv måste man snart börja söka sig något också..

    SvaraRadera