Translate

tisdag 24 januari 2012

Inskolning dag två + röjninga

Idag har Rasmus haft sin andra inskolningsdag, och även den här gången gick det jättebra. Han lekte och stojade på hela tin, och brydde sig inte alls om att jag satt där på sidan om. Imorgon ska han vara där själv i två timmar, men de tror jag inte alls blir några problem.

Just nu ligger lillskrutten och vilar i sängen så jag ska passa på att städa och röja lite eftersom min mor kommer ikväll. Får se också om jag hinner med att måla lite till i Rasses rum efter röjandet.
Niklas är och besiktar volvon i stan och han skulle även passa på att köpa ett tapetserarbord. Tidigare har vi lånat min pappas bord, men det kan ju va bra att ha ett eget också. Så då är det sedan bara att köra igång, när tid finns. Och ork.. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar