Translate

onsdag 4 maj 2011

Rasmus rum, men inte Måns..

Idag har bara varit en latardag.. Efter att jag lämnat Moa på dagis så gick både jag och Rasmus till sängen och somnade. Så himla skönt. Sedan har vi bara varit ute på lekparken några timmar, vi har även varit med Sandra då hon e hemme pa byn.. Så roligt så! 

Det här är alltså Rasmus kommande rum och som ni ser är de inte så stort. Men de blir nog bra i allafall. Har inte hunnit med någon spackling idag, men de kommer.

 
Det finns en garderob direkt till vänster när man kommer in genom dörren.


När du kommer in direkt genom dörren till rummet.

Just nu är väggarna ljusblåa, inte alls någon ful färg, men det är fullt med spik- och skruvhål överallt. Grundarbetet var inte heller gjort så bra, utan man ser vart det är spacklat mer eller mindre. 
   Jag ska måla taket och fönstret vita. Sedan byter vi ut alla listerna och fönsterbrädan. Jag tror att jag ska måla väggarna ljusblå/turkost, och sedan ha två våder av en tapet som antingen går i turkost eller grått med något mönster.   



Imorgon tar vi nya tag, de var egentligen tänkt att Niklas och jag skulle fara och se på Måns Möller på Höga Kusten hotellet, men Sandra och Jocke fick köpa av oss de biljetterna. Han är så himlade kung, men vi kände att vi inte riktigt hade råd. Eller, råd och råd. Men vi ska snart till Stockholm två vänder och sedan väntar en semestertripp också..
MEN, en dag ska jag se Måns...
En dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar