Translate

onsdag 11 maj 2011

Köp å köp, e de allt du kan tänke på...

JA, det är de. Känner att jag verkligen beöver köpa något just nu.. De brukar funka himlarns bra om man känner sig lite hängig. Om jag då fick köpa det här överkastet... Då tror jag att jag skulle bli dubbelt så piggare.. ;)


Igår så åkte jag och Rasmus te Bånstugan efter att vi lämnat Moa på dagis. Och de var jätte roligt att träffa andra mammor och barn, surre av sig lite och dricke en slätköpp. Himlanrs trevligt.
Vid halv 12 hämtade jag Moa och vi åkte till stan för att möta upp Frida på Åhlens garaget, för att sedan gå på UH och käka lite lunch. Hade dock två små som var lite trötta och griniga, så lunchron var bara att glömma. Sedan promenerade vi ner till hamnen och mötte upp Malin, Mira och Nelia, för att sedan köpa glass, men pyttsan. De fanns ingen glass att köpa. Dåligt, dåligt.. Så de blev inget glassande nere vid hamn. Promenerade upp till UH igen och köpte glass där istället.

Moa (med lapp i ögat), Fridis, Mira, Mallan & Nelia

Tack för en mysda jänter, int e denne gjort fö sist ganga..
Blir roligt nu framöver då de händer en hel del grejer, hihihi...

Idag ska min mamma komma, så nu måste jag RÖJE här hemma. Annars får jag höra,- Men Emma, har du inte gjort de än? - Du måste ju göra de... - Varför ligger de dära kvar här än? o.s.v.
Ja, ni ver morsor... Så, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar