Translate

onsdag 4 maj 2011

Njut av livet..

... och sätt dig här å bara må gött..


Va härligt va? Soligt, varmt och bland mysiga och mjuka kuddar. Jag tycker att jag skymtar lite vatten där bakom, säkert en underbara långgrund sandstrand i Karibien. Haha..
   Ibland drömmer jag mig tillbaka till fantastiska Thailand, där var för mig paradiset. Trevliga människor, varmt, soligt och hur fint som helst. Tror inte att jag kan komma på nå många minus där inte.. Men, den dagen Niklas friar, om de händer, så vill jag åka dit på våran bröllopsresa. Vi får se...
  
Onsdagsmorron, snart ska lilla Moa på dagis. Eller lilla och lilla, stora tjejer är hon ju. - Mamma, ja stoooj jedan. Haha, så brukar hon säga när jag till exempel frågar vad hon ska bli när hon blir stor.. - Men mamma, ja stoj jedan..
   När Rasmus sover idag ska jag börja röja undan alla saker inne på hans rum. Sedan är de bara att sätta igång med spacklingen. Ska också framkalla lite kort från datorn.. Sist jag framkallade beställde jag en stor canvastavla av våra små, som pryder väggen uppför trappen.




Fast jag känner mig ganska trött också, så jag kanske vilar en stund. Rasmus vaknar så tidigt, 04.28 visade klockan idag. Så, de var mycke som jag ska hinna på den lilla tid som Rasmus sover på dan..
   Visar några bilder senare ikväll från rummet som ska göras om...Nu, kaffe och gröten!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar