Translate

tisdag 31 maj 2011

Jäktig Måndag, förmodligen lugnare Tisdag!?

Såklart de ska regna idag också.. va annars?
  
Igår var jag in tidigt till staden för att klippa och färga håret hos Helena, och jag blev verkligen nöjd. Jättefin färg och nöjd med klippningen, så jag rekomendera alla att ta ett besök till Hellan. Hon är verkligen skita duktig..
Tack Hellan! Vi ses igen på skräckkvällen till veckan..
   Sedan blev de nå små ärenden på stan innan jag var och handlade. Precis när jag kom hem då fick vi finfrämmande utav Anna och Alice. Vi surrade och fikade medan båna busade och bråkte, haha.
   Sven kom förbi också och planterade några blommor i en kruka åt mig, vilket är standard varje år. Fick lite som jag ville de här gången då han planterade en pelargon. Därefter åkte vi och firade Håkan som fyllde år, och sedan var de bara att göra kväll.. Så gick den dagen.


 Ser en aningen sur ut.. Kanske jag var också!?

Idag ska Moa på Stubben och vi ska på bånstugan. Strax efter nio ska Rasmus och jag gå upp till Maggan och Minéa så vi kan följas ner dit. Så, hoppas inte att de fortsätter att regna som de gör, utan nu får de banne mig ge sig!
   Sandra och Jocke kommer hem till backen ikväll också, så de bli roligt att träffa dem.

Nä, nu ska jag och Rasmus käka lite gröt.

2 kommentarer:

  1. Det blev ju superbra!
    Ha en bra dag, vi har jättevarmt och klarblå himmel idag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint!! Och är DU nöjd efter att ha varit hos frisören, då är hon BRA! haha.. ;-)

    SvaraRadera