Translate

söndag 15 maj 2011

Nya grannar, annars går det bara utför..

Söndag eftermiddag och snart var den här helgen gjord. Som vanligt går de på toook för fort. Nu väntar finalen och jag är ganska säker på att vi tar hem segern. Go lá Swed! 5-2

Igår åkte Niklas, Rasmus och jag in till stan, var tvungen att skaffa en ny bilbarnstol till lillfisen som vuxit ur babyskyddet. Hälsade på Sandra och Joakim ute i Domsjö som bjöd på kaffe och hembakade muffins, så smarrigt. Kände att jag bara var tvungen att synda lite..
   Sandra hängde sedan med oss hem så vi tog och grillade och såg Mellofinalen, eller såg och såg, vi somnade allihopa i soffan. Vi vaknade då de var avgjort och såg att de hade gått ganska bra för Sverige och Eric, kul.

Ställde mig på vågen i morse och såg att jag hade gått ner 1,6kg. Yeees, äntligen gick den neråt och jag hoppas på samma resultat till nästa söndag. Tog sedan en promiss innan vi åkte till mor och far i Skorped för att hämta Moa. Annars har vi idag bara varit ute, har planterat två pioner bredvid altanbron så jag hoppas att de ska blomma fint rosa till nästa år.
   Nu har vi också fått nya grannar hit på backen, så himlarns roligt. Maggan, Jonas och deras lilla Minéa har köpt ett hus med bara lekparken emellan oss. Mycket trevligt fálk!

Veckan ser ganska lugn ut, Niklas har eftermiddag så jag vet
inte vad vi ska hitta på. Hoppas på fint väder! Just ja, måste åka upp på
Nordemans Jern och köpa lite sprayfärg... Alltid nått..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar