Translate

fredag 6 maj 2011

Men fredag är ändå den dagen som känns bäst..

Mysfaktorn är på topp...
Förutom att ha varit på Nordemans jern och köpt en massa färg och lister så har vi bara tagit de lugnt. Somnade hela högen i sängen i nästan tre timmar, just de, TRE timmar. Höll rakt på svimme när jag vaknade.
Just nu håller vi på göra Skink- och Ostpaj me grekisk sallad. Bryter mönstret idag genom att inte äta tacos, som annars är prio ett på fredagskvällarna. Men, de kan vara bra med lite variation.


Har världens goáste jänta, riktig myspys e hon. På bilden till vänster skulle hon vara så glad som hon bara kunde och på den till höger så arg som hon bara kunde. Haha. Känns som hon inte kan bli så arg..




Det här har jag på mitt nattduksbord



Det är inte mycke, en lampa och ett fotografi av jag och min bror. Han omkom i en bilolycka för snart 20 år sedan, det har gått lång tid sedan dess men jag saknar honom så. Även om jag bara var 5½ år så har jag många minnen från honom.

Pratade nyss med Sandra, och hon berättade att hon och Joakim hade haft så roligt på Höga Kusten, Måns hade verkligen varit skit bra. Får lite ångest nu efteråt, jag ville ju också se honom. Men, kul för dem att dom hade en kanonkväll.
Herregud va det snöar ute nu, int ska de väl göra de såhär i Maj? Nä, sol vill vi ha.. Och värme!

Nä, äta och ladda för hockeyn ikväll! Go SWEDEN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar