Translate

lördag 7 maj 2011

Lite makeover från vardagsrummet.

Lite möbler från vardagsrummet som jag har målat och fixat lite, skåpet och skänken är köpta på jysk medan stolen är ett loppisfynd på 25kr. Med lite lakan, färg, sandpapper och grovborste så blir det till ett "skabbigt skick".


 

 

Niklas gamla skor

Det finns så mycke roligt och fint som man kan göra och skapa av gamla, använda ting. De gäller bara att man hittar inspiration och tid. För mig är det just nu tiden och orken som stället till det. Tycker att jag är ständigt trött och alla de "vanliga" sysslorna tar för mycke plats. Men, jag hoppas snart att jag ska få en nykick, har två skåp nere i garaget som jag ska göra om. Båda från tidigt 1900-tal. Lägger upp bilder på dem imorgon så får ni se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar