Translate

tisdag 3 maj 2011

Pistvakts roll me dunka dunka...

Helgen var hur kanon som helst... Pistvakt var bara bäst, och med goda vänner och sköna sängar kunde de bara inte blir bättre. Vilket drag asså, de var bland de bästa jag varit på.. Tyvärr gick tiden så fort, som vanligt, men de kommer fler gånger. Tack Frida och Per för en toppen helg!












Hade saknat lite småskruttarna hemma, men de hade haft de så bra hos farmor och Kurtan. Anki och Kurt hade även varit och hämtat en liten gråhunds valp, Figge, så himlarns söt. Moa säger hela tiden;  Min Figge, MIN... Haha..




Senare på söndagskvällen kom min gamle å goé Anna. Vi lagade lite middag och gjorde en smarrig efterrätt, Lá Anna Chicken Mango Chutney och Toblerone moussié. Mmmm... Jag säger då de..


Måndagsmorgon igen och de enda jag gjorde den förmiddan var att röje.. Niklas har eftermiddag i veckan så de är ganska skönt att få hålla på lite medan han är hemma. Sedan efter 12 åkte vi till Ödsbyn för att säga hejdå till Anna. Hon hade gjort en utsökt blåbärspaj.. Oj, så jag har göttat mig de senaste dagarna asså, inte bra. Vet inte när vi ses nästa gång, men hoppas de inte dröjer allt för länge. I Augusti är det i allafall jag som åker ner till henne i gbg..


Moa, Rasmus och jag var ner på byn i förra veckan, så här kommer några fler vårbilder..


Tuff kille som lånat syrrans solisar

En glass i solen på Brebbans torg är aldrig fel

Årets första maskros

Prydde fint på Moas hoj

Jaha, och vad händer i veckan då, joo... Jag ska ta tag i Rasmus rum nu, även om de inte kommer att gå i nån super fart men.. Jag ska köra igång i allafall. Annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra.. Vi får väl se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar