Translate

fredag 13 maj 2011

Lillfisen vår...

 ... som blir 8 månader idag, fredagen den 13 maj. Otursdag? Inte för oss..
Världens góaste kille!


Äntligen kommer jag in på bloggen. Har inte kommit in på den sedan i onsdags, så jag tänkte rakt om den hade gått i stöpet. Men inte då, den hänger kvar.

Igår var jag till granngården och köpte lite grejor till trädgården, var också till Mellanselskiosken och köpte en zinklåda som jag sedan planterade mina överblivna jordgubbsplantor i. Har verkligen fastnat nu för allt som är gjort i zink, så snyggt! Hade också några smultronplantor över som jag satte kring syrenen nere vid infarten, man vill ju förkasta något. Lade dit lite stenar som prydnad också, bara för att...


Fredag igen och veckorna bara flyger fram. Känns som vanligt skönt med helg i allafall.
   Mor och far var och plockade upp Moa här på eftermiddan, hon skulle få följa med dem hem till Skorped och sova över. Så de var en överlycklig tjej som lämnade backen..
Därefter fick vi främmande av Niklas kusin, Sebastian. Vi hann dricka nån slätköpp me döppe innan Niklas kom hem från jobbet strax innan halv 4. Då var de äntligen helg.
   Tacos stod på menyn och gött var det. Sedan har vi bara suttit och slappat vid teven, som vanligt sitter jag i min läshörna och kikar i nå inredningstidningar. Där är det alltid tillåtet att drömma sg bort en smula..

Min mys- och läshörna!



Imorgon ska vi åka till stan en snabbis, måste köpa en ny bilbarnstol till Rasmus. Får väl se om man kanske kan åka och titta in en sväng på Himlen eller Boom kanske.. Får försöka övertala gubben..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar