Translate

onsdag 11 maj 2011

Muffins vs. Chokladbollar

Som sagt, röjde hela förmiddagen idag inför mors besök. Kanske de inte behövs göras nå mer nu inför helgen? Eller... Hämtade en glad Moa på dagis för att sedan åka hem och förbereda lite fika till mormor. Hade inte så mycket att bju på, nå tör muffins och chokladbollar, men de fick duga. Inge hembakat här inte...


 
Här var det i allafall två som gillade fikat.


Tycker annars att jag var rätt duktig, åt ett äpple istället för sötfikat. + i kanten till mig.. Annars tog alla de fyra chokladbollarna slut medan muffinsarna blev nästan orörd, Moa tog tre bollar och Rasmus en liten bit muffins..
Moa lekade sedan hela eftermiddagen och kvällen med sin kompisar så jag och mamma fick hålla på nästan helt ostört i trädgården. Satte om mina jordgubbs- och smultronplantor och sedan tog vi bort ogrässe i häcken, inte allt men jag får fortsätta imorgon. Måste också en sväng till Mellanselskiosken och införskaffa mig nå krukor till att ha ute. Så, mera om de imorgon.

Sverige vann ikväll mot Tyskland, så jäääla bra asså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar