Translate

lördag 28 maj 2011

Fredagsmys med chips och välling..

Åh vad härligt med sovmorgon!
Moa kom nu strax innan sju och väckte mig och de kändes så skönt när jag såg på klockan och de inte stod 04 någonting. Utan 06.51, yeees!

Igår var det fredagsmys som gällde..
Jag och barnen var på affärn på eftermiddan för att handla lite inför helgen och sedan stannade vi till hos svärmora och fikade. Niklas kom inte hem två som mitt önsketänkande var utan strax innan fyra var han hemma. Vi trotsade regnet och grillade och där efter badade Niklas, Moa och Rasmus.
   Sedan var de bara mys och lite bus i sofforna framför teven... Såg på Så ska det låta, riktigt bra var det den här gången. Världens bästa låt sjöngs, Living on a prayer.





Tända ljus är ett måste på fredagskvällarna


 En som äter chips som fredagsmys & en som föredrar välling


Idag ska jag åka till min syster och hennes familj i Karmfors. De håller på att flytta till en större lägenhet så jag tänkte att jag skulle hjälpa dem att städa ur den gamla. Niklas och båna får stanna hemma och hålla ställningarna här, kan behövas att någon gör det med.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar