Translate

torsdag 26 maj 2011

Mini makeover och en grinolle..

Äntligen fick jag till de någolunda..
De är nått fel på våran dator så den stänger av sig lite nu och lite då, och precis idag när jag bestämde mig för att redigeraom lite på bloggen så ville den inte alls samma som jag. Men tillslut blev det en liten makeover, inte så stor skillnad men jag orkade inte kämpa emot den längre.
  
Fick sovmorgon i morse, klockan hann till och med passera sju. Blev rakt lite stressigt när jag skulle göra ordning båna och Moas väska för dagis. Haha..
  Rasmus är en liten grinolle idag. Eller de har han varit nu några dagar.. Lite ont i magen, tänder som spränger och en morsa som inte orkar bära på honom hela tiden. Han börjar bli tung nu asså. Men, vi ska sätta oss i soffan och mysa en stund, innan de snart är dags för att hämta lillstumpan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar