Translate

torsdag 26 maj 2011

Ni är de finaste jag vet..

.. ni är det dyraste i världen.
Ni är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna, som fåglarna som blommorna på marken.


Älskar dessa två mest av allt på denna jord
Och förstås han som bidragit till att dom finns. ;)

Varför måste de alltid blåsa när de ska vara uppehåll och en gnutta sol? Och inte tror jag de blir bättre över helgen som kommer, såg på väderkartan bara moln och regn. Himlarns synd... Blir till att göra lite nyttigt inne i helgen då.
   De var tänkt att våra kära vänner Anna och Alice från Gullänget skulle komma idag men det blir på måndag istället, då Anna var ledig. Hon väntar också litet, den 19 augusti var det beräknat tror jag. Hmm, jag tror att dom får en pojke två dagar innan beräknad nedkomst. Blir spännande de!
   Snart ska jag till att grädda pannkakor, de får bli dagens middag. Sedan är de tänkt att vi ska tvätta lite, städa, röja m.m. inför helgen. De är ganska skönt att sånt är gjord innan fredagen och helgen kommer. Och är det någon som nu undrar hur de går med Rasmus rum, så kan ni gott undra vidare. Haha, ingenting mera är gjort. Att de ska vara så svårt att ta tummen ur... och sätta igång.
   Imorgon tror jag att vi ska bjuda våra grannar på lite fika i lekparken.. Nej visst ja, de skulle bli skit väder.. Vi får väl sitta på altanen eller inne då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar