Translate

onsdag 14 december 2011

Till Umeå igen..

Men nu är det en månad sedan vi var där, så de känns ganska okej att köra dit. Men jag gruvar mig lite för väglaget då det regnat inatt.. Men jag får åka i god tid och köra försiktigt, så ska de nog gå bra. Strax efter nio åker vi till Skorped eftersom Moa ska vara med mormor under tiden. Tror mormor behövde hjälp med att plocka fram tomtar och annat julpyssel, och vem är då inte bättre att hjälpa till om inte Moa.
Jag undrar vad dom kommer säga idag, om de ser ut att läka som de ska eller.. Och gissar jag rätt så blir de inte lätt att mäta måtten för hans nya byxor. Eftersom så fort vi kommer in på avdelningen så blir han så rädd och nästan hysterisk. Men en månad kanske har gjort att de går bättre den här gången, vi får hoppas på de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar