Translate

onsdag 21 december 2011

Önskelistan på Himlen, vart annars?

Idag är det dan, före dan, före dan, före dopparedan. Oj så många dagar man ränkat ner genom åren. Haha.

Igår var vi till stan för att handla de sista julklapparna, men de sista har vi fortfarande kvar. Suck! Men, jag tror de ska gå bra ändå. Tur vi har Ellas på byn och sedan kiosken i Mellansel, får väl ta en tur dit senare idag kanske.
   Tror jag vet i allafall vad jag ska få av Niklas i år, eller de vet jag typ varje år. För så här brukar de gå till...
Vi går in på Himlen runt hörnet inne i stan, jag pekar på den, å den, å den, å det, å dom vill jag ha.. Sedan brukar jag oftast få det jag pekat på, inte allt dock, men en del. Så jag vet ju inte heeeeelt säkert vad jag får riktigt, men det är något jag pekat på i allafall.. =) Haha. För som vanligt har dom såååå otroligt mycke fint, sånt man bara måste ha!



Efter jag lämnat Moa på Stacken idag så ska jag träffa min chef för att kolla vilken rad jag ska få, och på vilken avdelning. Hoppas man går därifrån och ändå känner att det blir ganska okej.. Sedan drar jag och Rasmus ner till Frida och Vilda en sväng. Har inte varit där sedan festen för snart tre veckor sedan, så de är länge för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar