Translate

torsdag 15 december 2011

Skrivtorka ?

Guu så trött jag är idag, vill bara dra täcket över huvudet och få sova några timmar till... Känns som jag skulle behöva det, men vem skulle inte behöva det? Tror dom flesta sover för lite än vad man skulle behöva. Eller vad vet jag?

Känns som jag har hamnat i en skrivtorka nu. Jag vet inte vad jag ska skriva om? Vad är intressant att läsa?
Älskar att skriva om inredning och bak, men samtidigt vill jag inte bara kopiera av andra och lägga ut. BILDER, jag vill visa bilder! Jag fotograferar ALLT, nå inte riktigt allt då. Men många måste tycka jag är tokig som lägger mig på golv eller ställer mig på diskbänken för som jag ser de, få den bästa bilden. Men det stämmer, jag är lite tokig..
Jag skulle kunna skriva om vad som händer varje timme här om dagarna, men samtidigt vill jag inte bli för personlig. Och jag tror inte heller någon skulle vilja läsa om det. Jag vill dela med mig om saker och ting, men inte allt. 
Egentligen borde jag inte ha något problem att skriva, eftersom jag alltid gjorde det. Och verkligen gillat de! Dagböcker, noveller, dikter m.m. Inga problem.
Men samtidigt, främst skriver jag för min egen del, även om det är roligt att andra vill läsa och dela det.

Så vad sitter det i, Emma, skriv bara som du vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar