Translate

onsdag 28 december 2011

Mysig jul! Men skönt att den nu är slut.

Så var julen slut för i år igen, och som vanligt har den varit rikitgt bra. Vi har haft mysiga dagar tillsammans med familjen och träffat en å en annan tomte. Ätit god mat, fikat i massor, spelat spel och faktiskt stressat ytterst lite. Hur gött som helst!
Barnen måste ha varit super snälla under året som gått eftersom dom fick hur mycke julklappar som helst. Även om vi inte hade köpt så mycket till dem så blev dom överöst med paket.. Även en annan hade varit lite snäll, inte lika snäll som barnen dock, men ändå lite..

Mina klappar


 Kopp med fat från Green gate.
Fick av min vän Lena.

 Fick dessa underbara rosa lampskärmar av min käre.
Köpt på Himlen runt hörnet

 Boken Inred lantligt på ditt eget sätt, från kära mor

 Fick bland annat denna fina burk av min vän Anna.
Passar perfekt in i mitt kök i vår.


Fick också ett presentkort på Himlen runt hörnet och sedan fick jag och Niklas tillsammans en helg på hotell, vart som helst, av mor och far. Inte dumt de inte..
Även om jag älskar julen så känns de ändå skönt att den nu är slut. Och idag åkte granen ut som stod inne eftersom Rasmus drog ner den så alla våra kulor av glas gick sönder. Och eftersom den börjat barra en del så såg den ganska kal ut efter fallet, så den fick faktiskt åka ut, några dagar för tidigt. Så, efter nyår åker julgrejorna bort på enaste gången och vårgardinerna ska upp.. Nu vill jag ha vitt, vitt å vitt igen... Överallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar