Translate

måndag 12 december 2011

Juldetaljer och en gran

Det gick faktiskt bra hos tandläkaren idag, med mycke bedövning så är tanden nu lagad. Yeees!
Har nyss pratat med Rasmus arbetsteraput i Umeå och på onsdag ska vi dit igen. Rasmus byxor har inte kommit än eftersom dom var tvugna att måttbeställa dom, men hon sa att dom är på gång. Den här gången vill dom se hur benet har läkt och sedan ska hon ta nya mått för dom hårdare byxorna.

Rasmus sover nu så jag passar på att sitta vid datorn lite. Är han vaken så finns de inte så mycket tid till någonting, faktiskt. Det är bara att hänga på honom då han springer och klättrar överallt, och jag tror inte de dröjer länge innan granen ligger på golvet. Haha. Men hoppas inte..

Lite juldetaljer och en gran hemma hos oss..

Vår julgran, saknas dock lite klappar under tycker jag..

Har bytt ut dom blommiga kopparna till julkopparna

Gillar verkligen den här tomten

Söta tomteängeln

Med hyainter i köket luktar det verkligen jul

Älskar att dekorera dörrar och liknande med små kort/hjärtan/skyltar m.m.

Små hjärtan på rad i köket

Zinkask med tomtemotiv
Perfekt att gömma lite götta i

Zinkskylt med texten Noül på
Nu ska jag lägga mig på soffan för att latas en stund och kika på Scooby Doo med Mois.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar