Translate

fredag 23 december 2011

GOD JUL !

Dagen innan D..

Mysigt att få sätta sig med barnen och se på julkalendern med tända ljus, lite glögg och pepparkakor. Moa har redan ett antal gånger visat mig med ett finger, att det bara är ett finger kvar tills tomten kommer... =)
   Nu på förmiddan åker jag och barnen till Anna Hagström i Ödsbyn, och som jag skrev tidigare så ska de bli så roligt att se henne igen. Dricka lite kaffe och bara sörre, och lite julklappsutdelning blir det också. =)
   Sedan åker vi vidare mot Skorped för att hälsa på min morfar som idag fyller 82år. Hipp hipp hurra för honom. Samma dag som vår drottning fyller år, och samma dag som min kusin Linus också. Så stort grattis till er alla!
   Niklas jobbar till två-tre idag, sedan är de helg. Känns hur skönt som helst! Så ikväll blir det risgrynsgröt & tunnbrömackor, uppesittarkväll & umgås med nära och kära, och sist men inte minst, slå in de sista julklapparna. Ska också förbereda lite saker inför julaftonsmorgonen till barnen, tror att Moa kommer bli riktigt överaskad.
   På julafton ska vi vara tillsammans med Niklas föräldrar och syskon, och på juldagen åker vi till Skorped för att fira med min familj. Och eftersom julhelgen är så kort i år så känns de som det kommer bli en intensiv helg. Men rolig och förhoppningsvis hur mysig som helst.
GOD JUL!


1 kommentar:

  1. Hej Emma ! Va roligt de är att läsa din blogg. Önskar dig en riktigt God Jul !

    SvaraRadera