Translate

tisdag 6 december 2011

Snart dags för julkort..

Har börjat fundera över årets julkort...
Hur ska de se ut i år tro?
Ifjol var de luciatågs tema, men inte kan man väl köra samma två år i rad?

Julkort med Moa och Rasmus 2010

Tycker det är roligt att hitta på något skoj med julkorten för varje år, men än har jag inte klurat ut något för iår. Hmm... Inte så många dagar kvar att spela på.
   Igår på eftermiddan var vi bjudna till Helena & barnen på fika. Maggan och Minéa var där också så de var full fart på barnen, iallafall på min lille vildunge. Överallt och ingenstans, som vanligt..  Inte många minutrar som man får sitta stilla där inte.
   Sedan på kvällen var de föräldramöte och den här gången gick Niklas. Under tiden var vi uppe hos Anki då också Sandra och Jocke var där.

Imorse var vi på bånstugan en sväng, tills jag kom på att Rasmus skulle vara hos bvc 15minuter innan han hade sin tid. Vi hann inte mer än att komma in så kände han på sig att något var på gång, så han blev jätteledsen och nästan okontrollbar. De gick nästan inte att väga honom eller mäta, utan vi fick bara ca mått.. Jag fick tokhålla honom när han skulle få sprutorna och jag kände att de var som vi var tillbaka i Umeå för omläggning. De var verkligen superjobbigt! Men de gick över ändå ganska snabbt sen vi kom därifrån och han fick somna i vagnen, som tur var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar