Translate

fredag 7 oktober 2011

Vill du ha en mask i magen?

Imorse vaknade jag av att jag hörde Figgaro spy, så jag skyndade mig upp för att se vart han vräkte ur sig någonstans, så man inte gör om misstaget att kliva i allt de där när man tänker att man tar reda på det lite senare. I tvrummet och köket hade han kräkts och jag hämtade papper för att ta upp de när jag ser att de bara kryllar av mask!! Fy fanken va äckligt! De värsta jag sett.... Stackar´n! Tänk att ha magen full av mask som ålar sig omkring. Var tvungen att väcka Niklas som fick ta bort högen! Känns som de bara kryper på´mig, så jag kunde inte lägga mig igen. Kl 9:00-Mot apoteket!!

Känns skönt med helg igen. Niklas ska åka och besikta bilen nu på förmiddan och sedan ska den in på service. Så för mig och båna blir det nog bara lugnt, ladda för fotbollen ikväll..
   Ringde igår till Folksam som vi har våra försäkringar hos, angående Rasmus och olyckan. Har inte tänkt på vilken ersättning man kan få ut när något sådant har hänt förrän mamma sa det. Hon jag pratade var så himla bra och hjälpsam, och tydligen har vi en hel del att få ersättning för. Oftast tycker jag de kan bli så omständigt när de gällar att få ut pengar för något eller om t.ex en sak har gått sönder som man köpt och haft försäkrad och man vill ha en ny.. Brukar bara ta tid, ork och sedan händer ingenting. Meen, inte den här gången. =) Så, stort + till Folksam!
   Hade igår också besök av Frida och Vilda. Med sig hade dom paket till Rasmus och Moa, och Vilda kan verkligen redan de här med att köpa bra presenter. =) Vi åt lite kycklingsallad och sedan fikade vi resten av tiden. Riktigt roligt att ha dom här några timmar..

1 kommentar:

  1. Hej Emma,
    Roligt att läsa i din blogg att du är nöjd med vårt bemötande och hantering i ditt ärende. Alltid kul med återkoppling direkt från kund.

    Vänliga hälsningar
    Mikael, Folksams webbkundtjänst

    SvaraRadera