Translate

fredag 14 oktober 2011

Operation måndag & Myskläder

Fredagsmorgon och frosten har lagt sig som ett täcke över backen. Känns så härligt när man vädrar i sovrummet och får in sån frisk höstluft.
   Igår ringde dom från Umeå och Rasmus ska göra sin hudtransplatation på Måndagmorgon, så dom hade bokat hotellet som ligger bredvid sjukhuset åt oss från söndag. Så vi åker väl upp någon gång under söndagen för att kanske hinna gå på stan en stund. Känns skönt att han ska få göra det snart och jag hoppas verkligen att de går som de ska.
   I onsdags när jag var till stan så shoppade jag lite kläder till mig själv, perfekta myskläder nu inför hösten och vintern.





Stickade tröjor från H&M för 149kr/st och benvärmare från
Lindex 60kr/99kr.

Jag vet inte om det är inne eller ute att ha benvärmare nu, men de struntar jag i, för dom är så himlarns sköna. Så, jag kan gärna vara ute om det är så.. Haha.
   Niklas åker upp till Ekträsk och jagar i helgen, så ikväll ska vi ha fredagsmys tillsammans med Frida och Vilda. De blir tacos och sedan har jag tänkt ge mig på en efterrätt som heter: Tobleronemousse me hallon. Hoppas de lyckas! Sedan blir det väl att glise lite på idol.
   Nu ska jag klä barnen för att åka på affärn å handél.

1 kommentar: