Translate

söndag 16 oktober 2011

Imorgon är dagen d...

Idag på eftermiddan åker vi upp till Umeå. Niklas åker direkt från jakten för att möta upp oss vid Strömpilens köpcentrum. Där tänkte vi att barnen skulle få leka en stund på Busplaneten, innan den jobbiga veckan börjar. Moa längar så efter att få bo på hotell.. - Mamma, då vi åka hiss också vi få frukost. Haha.
   På måndagmorgon klockan åtta ska vi träffa läkarna för att få mer information om hur det kommer att gå till. Blir nog några jobbiga timmar där ett tag, fast de känns ändå som de ska gå bra. De kommer att gå bra!

Igår gjorde vi inte så mycket, vi var ute en stund på lekparken och sedan kom Moas och Rasmus farmor på en kopp kaffe. Måste nog säga att jag är lyckligt lottad som fått Anki till svärmor. Hon är alltid glad och alltid så hjälpsam om det är något. Hon är verkligen speciell för mig.
   Tvättade annars bara kläder och började packa väskan för vecka som kommer.

Väntar nu besök av farsgubben så det är bäst att jag ge mig vid datorn. Annars får jag höra ett å annatmå ni tro. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar