Translate

onsdag 26 oktober 2011

10 stycken ROSA rosor...

Onsdagmorgon, klockan är över sju, och det är mörkt ute som natta.
   Igår var jag och Rasmus på Bånstugan. De är nog sju veckor sedan vi var där sist, så det var så roligt att träffa alla mammor, pappor och barn där. Sedan på eftermiddagen hämtade vi min mamma som kom för att sova över hos oss. Hon hjälpte mig med att putsa fönstren nere i gillestugan och gästrummet. Jag passade även på att byta gardiner, från vita till vita. =) Mamma tycker jag ska sätta upp lite mörkare gardiner men, näe, de vill jag inte ha. De ska va vitt!
   Sedan drack vi kaffe och fikade, såg ett program på teven om en kvinna som inte visste att hon var gravid förrän hon födde barnet inne i badrummet. Tycker det känns lite skumt asså, hur kan man inte märka av att man är gravid? Hon hade i allafall absolut ingen aning, tills hon kände ett huvud mellan sina ben?!
   Fick också tio stycken ROSA rosor av min mor, väldigt vad jag blivit bortskämd med blommor nu ett tag. Men, jag ska inte klaga. Hur fina som helst.



Idag ska vi på vårdcentralen igen för omläggning. Känns lite gruvsamt då jag vet hur det brukar bli. Men självklart är det bra att de blir gjort. Sedan ska mamma även komma idag, så vi ska dra en sväng till Mellanselskiosken efter hon har slutat. Och känner jag mig rätt, så är det inte helt oväntat att jag köpt något. Vi får se... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar